Obchodní podmínky pro realizaci uzavřených vzdělávacích akcí s platností od 1. 3. 2023 pořádané Českou endodontickou společností z. s. (dále jen poskytovatel).
Tyto obchodní podmínky upravují vzájemné vztahy mezi objednavateli vzdělávacích akcí (dále jen objednavatel) a jejich poskytovatelem.
Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené v těchto obchodních podmínkach občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.).
Není-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené v těchto obchodních podmínkach občanským zákoníkem (č. 89/2012Sb.).
a. Vzdělávací akce poskytovatele zahrnují celoživotní vzdělávání zubních lékařů ve formě teoretických vzdělávacích kurzů.
b. Poskytovatelem je Česká endodontická společnost z. s., IČO 22 666 711, se sídlem Slavojova 22, 128 00 Praha 2, zapsaná pod spisovou značkou L 18011 u Městského soudu v Praze.
a. Objednavatel je povinen objednávku vyhotovit v elektronické podobě, uvést v ní všechny údaje a náležitosti (v souladu s údaji v Obchodním rejstříku, pokud je v něm subjekt registrován).
b. Objednávka ze strany objednavatele je závazná a poskytovatelem je elektronicky obratem potvrzena.
c. Odesláním nebo předáním objednávky objednavatel stvrzuje správnost a pravdivost údajů, stvrzuje rovněž svůj souhlas a seznámení se s obchodními podmínkami poskytovatele.
d. Dojde-li k jakékoli změně údajů týkajících se objednávky na straně objednavatele, je zapotřebí o takových skutečnostech neprodleně informovat poskytovatele.
e. Objednavatel vzdělávací akce svým přihlášením dává souhlas poskytovateli se zpracováním osobních údajů účastníků v souladu s příslušnými ustanovením zákona č. 101/2000 Sb., ve znění pozdějších předpisů, aby po dobu neurčitou shromažďoval, zpracovával a uchovával osobní údaje uvedené v objednávce. Osobní údaje zahrnují zejména identifikační údaje účastníků vzdělávání (jméno, příjmení, titul a datum narození), identifikační údaje organizace (název organizace, IČO, DIČ, adresa sídla). Osobní údaje budou zpracovávány poskytovatelem v rozsahu nutném pro účely zajištění kurzu pro potřeby evidence vzdělávacích akcí a účasti na nich. Objednavatel je oprávněn kdykoli takto udělený souhlas odvolat, a to doručením písemného odvolání uděleného souhlasu do sídla poskytovatele.
a. Při objednání vzdělávací akce vystaví poskytovatel fakturu ve výši 100 % z ceny vzdělávací akce. Objednavatel je povinen uhradit dle pokynů uvedených na faktuře.
b. Podporujeme tyto platby:
i. platba převodem na účet FIO banka 2900794474/2010;
ii. platba přes platební bránu (připravujeme).
a. V případě, že se přihlášená osoba nemůže zúčastnit kurzu, může ji bezplatně zastoupit jiná osoba.
b. V případě, že chce objednavatel vrátit finance, podmínky jsou následovné:
iii. odstoupení od objednávky více jak 1 týden před akcí je bez storno poplatku – bude vrácena plná výše ceny vzdělávací akce za odhlášenou osobu;
iv. odstoupení od objednávky 1 týden a méně před akcí je se storno poplatkem 100%.
a. Poskytovatel si vyhrazuje právo na úpravu programu v rámci vzdělávací akce, učebních a přednáškových prostor. O této skutečnosti bude objednavatele včas informovat.
a. Objednavatel má právo podat poskytovateli reklamaci na poskytnuté vzdělávací akce, a to z důvodu organizace akce nebo metodického obsahu akce.
b. Reklamaci uplatňuje objednavatel písemně neprodleně po zjištění předmětu reklamace.
c. Reklamace musí obsahovat: kontaktní údaje (IČO, název společnosti, adresa sídla), jméno a příjmení účastníka akce nebo osoby, která za zákazníka reklamaci vyřizuje, identifikaci akce – datum, název, případně číslo faktury k dané akci a popis – důvod reklamace.
d. Nebude-li písemnost zákazníka dodavateli obsahovat výše uvedené údaje nezbytné pro řádné podání reklamace, nebude tato písemnost přijata k dalšímu řízení.
e. Způsob a lhůta vyřízení reklamace: poskytovatel je povinen reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů ode dne obdržení reklamace od objednavatele. Dnem obdržení se rozumí datum, kdy byla reklamace doručena poskytovateli. Pokud poskytovatel uzná reklamaci jako oprávněnou, zajistí obratem nápravu stavu a nabídne objednavateli adekvátní kompenzaci, ať již formou náhradního plnění nebo finanční, a to na základě dohody s ohledem na preferenci objednavatele.
a. Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku, má kupující (spotřebitel) dle § 1829 odst. 1 občanského zákoníku, právo bez udání důvodů odstoupit od smlouvy do 14 dní ode dne uzavření smlouvy, a jde-li o kupní smlouvu, pak do 14 dní ode dne převzetí zboží.
b. Spotřebitel nemá právo od smlouvy odstoupit v případě, že je předmětem smlouvy poskytování služeb anebo dodání digitálního obsahu, jestliže služby nebo digitální obsah byly spotřebiteli poskytnuty před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy. Objedná-li si spotřebitel službu v termínu, která spadá do 14denní lhůty pro odstoupení od smlouvy, platí, že spotřebitel výslovně souhlasí s tím, aby mu poskytovatel službu ve lhůtě pro odstoupení od smlouvy poskytl.
c. Poskytovatel je povinen objednateli vrátit částku plně odpovídající ceně služby a zaplaceným nákladům na její dodání do 30 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od objednatele přijal.
a. Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy.
b. Prodávající informuje spotřebitele o možnosti řešení sporu mezi prodávajícím a spotřebitelem mimosoudním způsobem. Subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je Česká obchodní inspekce se sídlem v Praze 2, Štěpánská 567/15, PSČ 120 00, www.coi.cz. Spotřebitel má právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy. Každá strana si nese své náklady sama.
c. Dozor nad dodržováním povinností podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, vykonává Česká obchodní inspekce.